Sociální marketing
Radim Bačuvčík, Lenka Harantová

Dnes vráceno
Document has not been rated yet
Rating: {{document.rating.value | number:1}} (Number of rated: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}


Exemplars Bound volumes
Loading exemplars
Document is currently in processing No exemplars Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Contents
                                    OBSAH
ÚVOD................................................................9
1	SOCIÁLNÍ MARKETING A SOCIÁLNÍ REKLAMA............................13
1.1	Sociálni a komerční marketing...............................15
1.1.1	Vývojové fáze marketingu................................17
1.1.2	Marketing v neziskových organizacích....................19
1.1.3	Marketingový mix........................................22
1.2	Zadavatelé sociálních marketingových kampaní................31
1.3	Financování sociálních marketingových kampaní...............34
1.4	Cílové skupiny sociálních marketingových kampaní............36
1.5	Cíle sociálního marketingu..................................37
1.5.1	Bariéry sociálni marketingové komunikace................39
1.5.2	Další prostředky změny..................................40
1.6	Definice sociálního marketingu a sociální reklamy...........43
2	OBLASTI A TÉMATA SOCIÁLNÍHO MARKETINGU...........................46
2.1	Členění oblastí a témat sociálního marketingu...............46
2.2	Hraniční oblasti sociálního marketingu......................50
2.2.1	Ideologie a mesiášství..................................50
2.2.2	Prosazování zájmů.......................................55
2.2.3	Komunikace veřejných institucí..........................61
3	ETICKÉ ASPEKTY SOCIÁLNÍHO MARKETINGU............................63
3.1	Konflikt osobních a společenských zájmů.....................63
3.1.1	Pluralita společenských zájmů a individuálních práv.....65
3.1.2	Hranice sociální marketingové komunikace................67
3.2	Zákonná regulace marketingové komunikace....................68
3.3	Samoregulace v marketingové komunikaci......................69
3.3.1	Rada pro reklamu........................................72
3.3.2	Kauzy Rady pro reklamu týkající se sociální reklamy.....73
3.4	Kontroverze v sociálním marketingu..........................83
4	HISTORIE SOCIÁLNÍHO MARKETINGU A REKLAMY........................84
4.1 Historie sociální reklamy v USA.............................87
4.2 Sociální reklama na území Československa do roku 1990.......94
Radim Bačuvčík, Lenka Harantová: Sociální marketing
6 !
5	KREATIVITA A EFEKTIVITA V SOCIÁLNÍM MARKETINGU.104
5.1	Kreativita v sociální reklamě................................ 104
5.2	Reklamní apely v sociální reklamě.............................107
5.2.1	Racionální apely..........................................109
5.2.2	Emocionální apely........................................111
5.2.2	Morální apely............................................114
5.3	Efektivita v sociální reklamě................................115
5.4	Sociální reklama na soutěžích kreativity a efektivity........ 118
5.4.1	Mezinárodní festivaly a soutěže..........................119
5.4.2	Tuzemské festivaly a soutěže............................. 120
5.5	Sociální marketing a změna společenských postojů.............122
6	PROSTŘEDKY SOCIÁLNÍHO MARKETINGU..................................132
6.1	Celebrity v sociálním marketingu..............................132
6.2	Smích a slzy v sociální reklamě.............................. 142
6.3	Event marketing...............................................153
6.3.1	Sbírkové akce.............................................154
6.3.2	Prezentační akce......................................... 156
6.3.3	Sportovní akce............................................158
6.3.4	Kulturní akce.............................................160
6.3.5	Performance, obsazení prostoru............................162
6.3.6	Demonstrační a protestní akce............................ 165
6.3.7	Mediální a veřejné eventy................................ 168
6.4	Výzkum a experiment.......................................... 169
6.5	Internetový marketing.........................................171
6.6	Nové trendy marketingové komunikace...........................175
6.6.1	Guerilla marketing........................................176
6.6.2	Ambientní média...........................................183
6.6.3	Virální marketing.........................................185
7	SOCIÁLNÍ MARKETING V KOMERČNÍ KOMUNIKACI..........................188
7.1	Sociální reklama jako dominantní způsob komunikace...........189
7.2	Dlouhodobá komunikace společenského tématu....................195
7.3	Dlouhodobé angažmá v nekomerčních projektech..................199
7.4	Nekomerční projekt se zapojením komerčních firem..............203
7.5	Reakce na aktuální problémy...................................206
7.6	Komerční podnikání v „sociální“ oblasti.......................209
7.7	Komerční komunikace s prvky sociální reklamy..................213
Obsah
i 7
8	PLÁNOVÁNÍ SOCIÁLNÍCH MARKETINGOVÝCH KAMPANÍ...........217
8.1	Proces sociálního marketingu......................217
8.2	Klíčové principy sociálního marketingu..............218
8.3	Zásady úspešnosti sociálních marketingových kampaní.220
8.4	Dlouhodobá udržitelnost změny.......................224
ZÁVĚR.....................................................227
SUMMARY...................................................230
LITERATURA................................................231
REJSTŘÍK..................................................248
                                
Detail
MARC
Field Ind Field content
1 kpw0181303
3 CZ PrSKC
5 20161025120450.8
7 ta
8 160930s2016----xr |||||||||||||||||cze|d
20 ## $a 978-80-87500-80-4 $q (brožováno)
40 ## $a ULG001 $b cze $d KLG501 $e rda
41 0# $a cze $b eng
72 #7 $a 659 $x Reklama. Public relations. Média $2 Konspekt $9 4
80 ## $a 658.8
100 1# $a Bačuvčík, Radim, $d 1975- $7 mzk2005306721 $4 aut $e Autor
245 10 $a Sociální marketing / $c Radim Bačuvčík, Lenka Harantová
250 ## $a 1. vydání
264 #1 $a Zlín : $b Radim Bačuvčík - VeRBuM, $c 2016
300 ## $a 254 stran : $b ilustrace, portréty ; $c 23 cm
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
500 ## $a 1000 výtisků
504 ## $a Obsahuje bibliografii a rejstřík
520 ## $a Kniha poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů z oblasti sociálního marketingu. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány také příbuzným komunikačním aktivitám, jako je politický či náboženský marketing, etickým aspektům sociálního marketingu, zákonné regulaci a samoregulaci. Další kapitoly se zabývají historií sociálního marketingu v ČR i ve světě či novými trendy v marketingu. Publikace obsahuje také široký přehled případových studiích sociálních marketingových kampaní na různá témata. Je určena pracovníkům z oblasti jak komerčního, tak i sociálního marketingu, vysokoškolským studentům či marketingovým nadšencům. Oba autoři se dlouhodobě věnují problematice sociálního marketingu a přednáší výše zmíněná témata na univerzitní půdě.
546 ## $a Anglické resumé
650 07 $a sociální marketing $7 ph249631 $2 czenas
650 07 $a sociální reklama $7 ph830956 $2 czenas
653 ## $a odbyt, prodej, marketing
653 ## $a marketing
653 ## $a reklama
655 #7 $a kolektivní monografie $2 czenas $7 fd501537
700 1# $a Harantová, Lenka $7 mzk2009535264 $4 aut $e Autor
900 $a ULG001 $b 17
910 ## $a KLG501 $b N/658.8Bačuvčík
928 9# $a VeRBuM
998 $a 007169062
1058 $a naučná
1060 $a N
Loan history
{{$parent.item.borrowDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate|jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state|loc}} by user {{$parent.item.user|loc}}
Exemp. {{$parent.item.exemplar|loc}}
Odd. {{$parent.item.department|loc}}
Processing history
Documents for download
links="view.exportLinks" jp-show-if-empty="true" jp-single-button-overwrite-link-text="'Export'" jp-dropdown-button-text="'Export'" Permanent link